Opatrenia spoločnosti s ohľadom na COVID-19
Vážení zákazníci,
naša spoločnosť má dlhodobo spracovaný podrobný plán prevádzky
v prípade mimoriadnych udalostí. Chod našej spoločnosti vrátane
poskytovania služieb zostáva zachovaný bez ohľadu na aktuálne prebiehajúcu
situáciu. Máme spracované a realizované postupy, ako zachovať prevádzku
v prípade všetkých mimoriadnych situácií a všetky naše pracoviská
pracujú v režime vyhradené prevádzky. Súčasne disponujeme redundantnou
prevádzkou dohľadových centier i pracovísk rovnomerne rozdeleným medzi
pobočky Praha a Brno.
V nadväznosti na zhoršujúcu sa situáciu ohľadom COVID-19 zavádzame
k 15.9.2020 nasledujúce opatrenia konateľa:
- Neprijímame v žiadnej z našich pobočiek osobne korešpondenciu ani
žiadosti určené pre register domén. Rovnako tak do odvolania preberáme
servery od zákazníkov výhradne vlastnou zvozovou službou.
- Dočasne pozastavujeme naše asistovanej Escrow služby v rámci pobočiek.
Služba Escrow prevodu domén naďalej funguje ale nie v režime osobnej
asistencie.
- Demagnetizácia a skartácia disku je teraz po obmedzenú dobu vykonávaná
nie na počkanie ale dávkovo a media / disky k likvidácii prijímame iba
vlastnou zvozovou službou.
- Výdaj overovanie privátnych a zamestnanecko-korporátnych certifikátov je
do odvolania na pobočkách pozastavený.
- Pre zaistenie 24/7/365 prevádzky je teraz na pobočkách zavedená zmenná
prevádzka, kedy sa kolegovia administrátori a správcovia striedajú vo
zmenách. Žiadame vás preto o zotrvanie na linke technickej podpory tak, aby
bolo možné v rámci aktivovanej mobility extensions prepojiť hovory na
dosahovej telefóny príslušných zamestnancov technickej podpory.
- Zvozy a odosielanie archívnych médií a médií z / do reklamácií sa
teraz vykonáva raz týždenne (v utorok) a to do odvolania. Príslušné
sledovacie / trackovacie postupy zásielok zostávajú bez zmien.
- V rámci organizácie práce pristupujeme k predtriedenie požiadaviek a
vykonávame preventívne priraďovanie plánovaných výkonov do dlhšieho
časového úseku. Chceme tak zabezpečiť zachovanie vysokej kvality našich
služieb aj v prípade, že by sa v našich administrátorských tímoch
muselo riešiť obmedzenie výkonu pracovných činností z dôvodov
administratívnych (karanténa) alebo z faktických (choroba).
- Všetky naše pracoviská prechádzajú každodennou ozónovou dezinfekciou.
Noční dohľad v čase 20:00–06:00 je zabezpečovaný prostredníctvom
dosahovej pohotovosti v rámci výkonu pohotovostných prác. V tejto dobe nie
je možné osobne prijímať Váš HW pracovníkmi dohľadu v priestoroch
spoločnosti. Po dohode možno riešiť mobilným zberom alebo priamo
v príslušnom DC.
Ďakujeme za pochopenie
Tím Nethost