Naša vzdialená podpora je poskytovaná pomocou pripojenia vzdialenej plochy a je dostupná všetkým našim zákazníkom. Jej využitie je vďaka prispôsobené verzii programu TeamViewer veľmi jednoduché. Nie je nutné nič nastavovať, alebo inštalovať a preto ju dokáže využívať aj úplný laik.
Podpora formou vzdialenej plochy je ideálnym riešením v prípade, kedy je potrebné riešiť problém z pozície zákazníka. Naši špecialisti sa po predchádzajúcej dohode pripojí k vášmu počítaču a tým získajú takmer rovnaké možnosti ako keby sedeli vedľa vás. Výsledkom je rýchle riešenie problému bez nutnosti jeho dlhého popisovanie. Počas tohto pripojenia môžete s naším špecialistom aj komunikovať priamo v aplikácii.
Aplikácia je multiplatformná a podporuje všetky najznámejšie operačné systémy (OSX, Linux Windows). Správna verzia pre váš operačný systém sa vám stiahne automaticky po kliknutí na náš odkaz nižšie.
1. Najprv je nutné kontaktovať našu technickú podporu v klientskej sekcii alebo pomocou telefónu. Naši špecialisti s vami dohodnú presný čas, kedy bude vykonané pripojenia.
2. Pred samotným pripojením našich špecialistov si stiahnite prispôsobenú verziu aplikácie TeamViewer kliknutím na obrázok nižšie:
3. Potom, čo vás kontaktuje špecialista technickej podpory, spustite program. Program si najprv načíta nastavenie. Vyčkajte na prichádzajúce pripojenie pod menom NETHOST support a toto pripojenie prijmite.
4. Po ukončení spojenia môžete aplikáciu ukončiť, zmazať alebo si ju ponechať pre prípad ďalšej potreby.